Jag fyller år...



... hela året i år. Den mest uppfinningsrika presenten på min 30-årsdag var nämligen ett memory där mina kära kollegor lottades ut till högstbjudande. Mig alltså. Varje gång. Eller om man ska vara helt sanningsenlig så behöver jag inte betala en spänn, det är de som bjuder. Malin ska till exempel bjuda mig på en spelkväll, Helene på en middag och Micke på en bok. Jörgen hade som en uppgift/present i år att bjuda på lunchfika. Det gjorde han i fredags. Det kan han få göra varje fredag.




Ibland bråkar jag och Niklas om vem som är snyggast. Ja alltså, vi brukar sällan nominera oss själva. Dock har vi inte nått någon konsensus, så vad säger ni? Omröstning?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0