Jag är mäkta stolt...

... över min lagning av Nifty (bilen)! Häromveckan upptäckte jag (vi, jag hörde som vanligt ingenting) att något verkade ha lossnat på Nifty. Det hördes särskilt tydligt i höga hastigheter. Flapp-flapp-flapp-flapp.

Mycket riktigt, en del av... eh... det där som sitter på bakänden av bilen (i plast) hade lossnat. Jag beskådade skadan med bekymrad min och konstaterade att... ja... det där var ju synd. Sen stoppade jag huvudet i sanden. Men så! Hände något! När jag gick förbi bilen på väg från tvättstugan ville jag i alla fall se mer i detalj vad som var fel. Och då insåg jag att jag nog kanske eventuellt skulle kunna fixa det själv.

Och! Det gjorde jag! Haha! Beväpnad med en skruvmejsel lagade jag min egen bil! Are you impressed? Det är jag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kört igång Veckans blogg, kommentera bara att du är med så är du med och tävlar, vad har du att förlora? :D

Kram

2012-02-20 @ 08:00:04
URL: http://byfia.com
Postat av: Fraj

Läste slarvigt, fick uppfattningen av att du hade haft en skruvmejsel på dig på väg till tvättstugan... "FAN vad McGyver av henne!", tänkte jag.



Inte för att förta ditt mycket imponerande tilltag, men jag hade varit SJUKT imponerad om så hade varit fallet:P

2012-02-20 @ 20:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0