This is the way...

... it was. Or should be. Jag har bott fyra år i Gävle nu.



Lyskväll med marschaller längs hela Gavleån. Jag kom hem efter en tjejkväll hos Angel och insåg att man inte kan missa natten då Gävle brinner. Även om det innebar en ensam promenad i lördagsnatten. Så otroligt vackert. Kvällen var inte så dum före dess heller:




Jag var så mätt att jag inte kunde andas (ja vi åt mat innan vi åt godis. Och chips. Och efterrätt). Så jag har lite svårt att förstå varför jag fick en plötslig lust att laga obscena mängder mat idag. Men det blev ju i alla fall lunchlådor så det räcker och blir över.




Annars har dagen tillbringats i soffan. Jag är sjuuuuk.

Kommentarer
Postat av: Angel

Ska jag komma med kycklingsoppa? stackars!!

2011-09-04 @ 20:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0