One night in...

... one piece?

Matts har köpt en Onepiece. Jag kanske skrattade i ungefär en kvart när jag såg honom. Men jag TYCKER att den är fin också!



Igår fyllde Anette år. Således var Sandviken partyadressen för kvällen. Peter och Micke försvann nästan i Hasses whiskyskåp. Jag tror de ville flytta in.




Öl, dans, Singstar, ostbågar, god mat och trevligt sällskap=vansinnigt mysig kväll!

Jossan: Jess, glöm inte att klä av mig innan jag åker hem!
Närå. Ingen risk.

Trots att jag var lite bakis idag hade jag tydligen min fulla kraft kvar. Eller vad sägs om detta:




Jag SLET AV en stålvajer med mina bara händer. Ja det var inte meningen direkt, jag skulle sätta upp gardiner. På stålvajern. Men den ville inte det. Då blev jag arg. Så nu ligger gardinerna på golvet och skäms tillsammans med vajern.

Kommentarer
Postat av: Annagrannen

Den måste vara himla skön, han har ju somnat stående!

2011-09-19 @ 21:37:18
Postat av: Jörgen

Ååååååh, vilken fin sparkdräkt! Tänk om JAG hade haft en sån när jag var 8 månader, suck!

2011-09-20 @ 07:54:49
Postat av: Jenny

Här räckte det inte med en kvart, jag fnissar fortfarande...;)



Och låt vajern ligga där och skämmas, det är inte mer än rätt!

2011-09-22 @ 09:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0