It's the little things...

... som verkligen verkligen irriterar mig. Egentligen tror jag att jag gillar att bli lite irriterad eftersom jag så väldigt sällan BLIR arg och irriterad. Jag vill inte tappa kontakten med gnällkärringen inom mig.

1. Kollegor som INTE KAN FÄLLA NER TOALOCKET innan de spolar och sedan tvättar händerna med MYCKET skvätt så att hela toaringen blir genomblöt. Alltså, jag HOPPAS att det bara är vatten. SKA DET VARA SÅ JÄÄÄÄVLA SVÅRT?!

2. Kollegor som, trots att de kan planera och genomföra gymnasiekurser, inte tycks förstå mekaniken bakom att byta toalettrulle. Jag byter tamejfan varenda dag, och jag har MYCKET svårt att tänka mig att det slumpar sig så att det ALLTID är jag som råkar gå in precis när det tagit slut? Särskilt som påbörjade toalettrullar istället står på tvättfat, golv och diverse andra uppfinningsrika ställen. Prova hållaren nästa gång?

3. Vanliga människor (faktiskt även kollegor när jag tänker efter?) som känner kassörskan och därför stannar och PRATAR mitt i vägen när det står fler (läs: jag) i kö bakom. Suck.

Såja. Dags för morgonkaffe så att gnälltanten somnar om igen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med om irritationsnivån på samtliga punkter. :)

2011-09-30 @ 09:04:12
Postat av: Angel

Det är väl kul att få variera sig på sin arbetsplats och prova på lite av varje?

Städtant is the shit!! ;)

2011-09-30 @ 09:53:37
Postat av: Lojsan

Du ska inte vara så säker på att det bara är vatten. Det vet man aldrig...tänk på allt i en effär t ex...=)

2011-10-06 @ 11:24:38
Postat av: Lojsan

Affär....såklart

2011-10-06 @ 11:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0