I try and I try...

... and I try. Men jag är helt enkelt inte så bra på att vara sjuk. Inte när det gäller förkylningar och feber i alla fall, hur faaaaaaen ska man kunna vila bort det? Jag får ju träsmak till och med av min mjuka soffa?

Inte för att jag inte kan lata mig, jag är slöare än de flesta, men latande måste varvas med aktivitet, inte med... mer latande...

Idag har jag fått en hel klass att börja blogga (ja, inte genom att ge dem adressen hit, vad tror ni om mig?!). Det allra tydligaste tecknet på att jag är back in business är just sådana saker: jag orkar tänka ut nya roliga projekt som jag dessutom ser fram emot att jobba vidare med. Samtidigt som jag har beundransvärt låg puls och perfekt blodtryck enligt sköterskan som testade häromdan.

Men jag vet jag vet. Njut av att ha lite reserver nu Jessika, gör inte av med dem till höger och vänster. The brightest flame burns quickest. Nej, jag går inte runt och tror att jag är "the brightest", men ni får väl för fan tänka lite symboliskt här! Jesus. Tänk att man alltid ska behöva vara lärare.

Kommentarer
Postat av: BLt

Hej! Kikar in. OCH skriver. Otroligt va?

2011-09-07 @ 22:32:46
Postat av: Maria

Hello! Stackars du som är sjuk, de är fan världelöst! Tänker på dig och skickar lite energi!



Kram

2011-09-08 @ 10:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0