Dance...

... the night away.

Jag vet att dans har varit en ganska dålig följetong i mitt liv (och därmed här). När jag mådde dåligt i somras till exempel, då var det helt omöjligt att åka på dans, för det är inget som lika effektivt kan ta sista kraften ur en som att åka på dans och känna att man inte är tillräckligt bra eller att man inte orkar. Ibland älskar jag dansen och allt som kommer med den, ibland hatar jag den nästan lika mycket.

Ikväll var det bara kärlek. Helt vanlig danstorsdag på klubben men jag hamnade i det där sällsynta flytet, då allt är roligt och alla man dansar med är fantastiska. Det är känslan jag tänker behålla i helgen. Inte känslan av förtvivlan över att Modo förlorade stort i premiärmatchen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker alltid de flyter när du dansar.. du har så fina rörelser i kroppen.. all kärlek till dig!

2011-09-17 @ 16:48:15
URL: http://mariastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0