Som Shania Twain...

... en gång sjöng och som jag citerat här förut: "It must be Monday, oh what a dumb day".

Jag sov inte många timmar alls inatt. Alla helgens eskapader snurrade runt runt i huvudet och inte ens P3 Dokumentär fick tyst på eländet. Således var det en något trött Jessika som slog upp sina vackra ögon i morse. Hon kanske hade råkat snooza i sisådär en halvtimme.

Väl på jobbet får jag veta att vi inte har något morgonmöte, vilket innebär att jag HADE KUNNAT SOVA MINST EN TIMME TILL. Vanligtvis stör dylika missöden mig inte så mycket (jo det gör de visst) men i morse hade jag verkligen verkligen behövt den där extra timmen.

Eh jaha, det var nog allt jag ville säga idag. Jag tänkte nog när jag loggade in att jag hade något vettigt att säga men... Njae.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0