Det...

... går bra nu.

Det tog några dagar att smälta min och Anders föreläsning för kollegorna på Vasa i onsdags. Vi delade med oss av våra personliga erfarenheter av stress och försökte också förklara hur vi numera hanterar våra olika men ändå besläktade bekymmer. Och jag insåg en sak. Jag är faktiskt på andra sidan av det nu. Det är en helt sjuk känsla, men även om jag fortfarande har min magsjukdom och även om jag antagligen aldrig kommer att bli helt medicinfri så är jag inte sjuk av stress längre. Jag jobbar 100%, och även om jag trillar ner i svackor ibland så når jag kanten och kan kravla mig upp igen. Jag kan till och med jobba på mina metaforer på fritiden. Har som synes rätt mycket att jobba på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0