Det var faktiskt längesen...

... jag skrattade så att jag nästan trillade av en stol. Igår gjorde jag det. På Gävle teater. Trillade nästan i golvet alltså. Jag slog i alla fall huvudet i framförvarande bänkrad för att jag skrattade så mycket.

Vad jag skrattade åt? Shakespeare givetvis, hwhat else?! I något... annorlunda tappning. Hm. Jag LÄR på rent gävlemål erkänna att jag har en otroligt infantil och pubertal humor. Och det står jag för.

Idag har jag, förutom att småskratta åt gårdagen även lite i efterhand, även skrattat åt en kollegas reenactment av ett pinsamt klassrumsögonblick (igenkänningshumor is the shit) samt åt elever för att... de... är... elever. Äh. You had to be there.

Bilduppdatering? Av min frisyr igår morse? Jamen givetvis! Den kommer när jag orkar leta reda på sladden. Bluetooth? Skicka direkt från mobilen? Det är för amatörer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0