All work...

... and no play? Eller hur VAR det nu.

Halva priset på Absint. Restaurangen alltså, inte drycken. Eller ja, rent tekniskt sett hade man nog fått absint också för halva priset, men vi höll oss till kaffedrinkar. Och mat. Och öl. Och choklad. Löjligt billigt, löjligt gott. De kallar det Crazy Friday. Jag kallar det After Work med kollegorna.

Micke: Du får stå för lite peppning då!
Prillan: Petting?
Höll på att säga you wish, men eftersom det handlade om elever så... nä...

Prillan:
Vi kan nästan ha en trekant där!
Ankan: Men jag då?!
Jögga: Fyrkant.

Prillan: Nu har vi kommit till pudeln med det här!
Jajemen!

Med risk för att låta något... slajmy här: jag ÄLSKAR verkligen att kramas. Kollegorna (som var med) hade jag iskallt räkna med att få krama hur mycket jag ville ikväll, men så dök dessutom en danskurskamrat upp (och säga vad man vill om dansare, men de kan FAN kramas!) och gosade. All in all=lovely evening. Och helgen har bara börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0