Våreldar och terminsupplopp

Nationellaprovrättartider.



På en kväll klämmer jag samtliga reading tests (fredag). Ikväll tänkte jag ta mig an högen till höger (söndag). Vad jag gjorde på lördag? Inga kommentarer. Eller vänta, det har jag visst. Det är sjukt roligt att få ansikten på folk man hört talas om i flera år (läs: fruar till kollegor), det är sjukt roligt att dansa med Vasakollegor (läs: Anders och Robin gjorde succé till Ice Ice Baby) och det är sjukt roligt med groggbuffé.

Häromdan eldade jag nästan upp köket. Men eftersom jag är en lucky bitch slutade det bara med en kraftigt bränd kastrull och en arg brandvarnare. Samt en Jessika med rätt så rejäl hjärtklappning. Tur jag kan koppla av bland mina nyplanterade blomlådor på balkongen (tack Tor och Sassa för välgörenheten till en stackars fattig lärare).


Kommentarer
Postat av: Tor

Stort tack för flytthjälpen! Nu när vi börjar komma iordning så är du hjärtligt välkommen hit.. Förslagsvis på grillkväll!!=)

2011-05-19 @ 18:00:14
Postat av: Nils

Sådan mor sådan dotter. Pyromaner båda två.Men jag förstår om du gillar trallen.

2011-06-02 @ 15:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0