Sköna maj välkommen...

... till vår bygd igen! I år firade jag Valborg inomhus. Det blåste ju jättekallt och både drickan och sällskapet var här?

Jossan: Jag hinner vara inne i fem minuter innan jag börjar strippa!
Vi har ju alla det problemet.

Matts (till Jossan): Försök inte ljuga, jag har all bakinformation!

Lillgrisen: Nu sätter du inte den där på min armbåge!

Angel: Jag har lite kolsyra som behöver komma ut!
Trevligt att du talar om först i alla fall.

Jossan: Alltså. Jag älskar Baileys.
Hon klämde åtta stycken!

Matts:
Jag FRÅGADE om ni var klar?!
Men man kan väl få ändra sig?!

Jossan: Jag suger jag!
Nä, det tycker jag väl ändå inte...

Matts: Du sket i den vita randen!

Jossan: Skjut in den lite, jag kommer att hålla på en stund.

Jag: Peta han under foten får du se.
Jossan: Hm?
Jag: Nej, inte mig!!!

Jossan (till Matts): Lägg dig i soffan!

Jossan: Jag är på när som helst!

Angel: Jag brukar få prickar på tungan när jag stoppar den i munnen.

Matts: Det gör sjukt ont att klämma nånting!

Angel: Ta det lugnt, jag måste vila på kanten först!

Härlig kväll med bästa sällskapet jag vet! Gamla åttiotalsballader, Irish coffee och den obligatoriska fuldansen så att grannarna också får en chans att roa sig.

Idag har jag och min inneboende spelat lite Master of Television. Jag vann första matchen. Tyvärr ställde jag upp på returmatch. Damn it.

Matts: Det kan ju vara lite så där kuggigt.

Matts: Vad heter Sverker Olofssons dotter som är programledare för Mitt i naturen?
Jag: Anne Lundberg?
Matts: Nä. Linda Sverker.
Jag: ?!
Matts: Linda OLOFSSON menar jag!


Kommentarer
Postat av: Angel

Du kunde väl ha skrivit att de handla om kiwi i munnen annars kanske folk tror att Andreas lider av allvarliga problem! ;)

2011-05-01 @ 14:05:35
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0