Happy birthday!

Idag fyller Matts år. Det måste ju firas. Vad gör man då? Man tar med sig Angel (den bästa presenten nån kan få!) och födelsedagsbarnet och proppar samtliga fulla med mat och går sedan på bio fort som fan så man sitter bekvämt när matkomat slår till.

Angel: Det gäller att vara snabb annars får man inget!
Hear hear!

Jag:
Men du har ju såna där talanger som folk vill ha, fixa med el och sånt, så det är ingen som tycker det är jobbigt när DU flyttar in. JAG däremot...
Matts: Du får väl ligga med alla?
Angel: Vill du flytta in hos oss?

Angel: Jag kommer ju att vara tjock. Men jag vill också vara lättklädd!
Det får du!

Matts: Då undrar man ju: Hur ser den lilla läsken ut?!
Matts hade funderat hela kvällen på den.

Helg! Flyttassistans hos Tor, Sassa och Zeke! Födelsedagsfest hos Jossan! Danskurs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0