Favorit i repris

I år fick jag och Angel vara med på balkongen redan från början. Vi är en del av innegänget nu.

Jossan (till mig): Haha, kolla det finns fler som slickar!

Tobbe: Men du Johan, du är ju singel och du bajsar?
Nog för att man kan glorifiera singellivet, men vissa saker kommer ingen av oss undan.

Maria: Det är nåt som fattas?
Matts: Byxor.
Det var nästan en Hillman.

Byxor åkte av, jordgubbar snattades och alla var skitsnygga. Som första kvällen på Cinderella?

Hasse: Var hittade du mjölk?
Jag: I kylen.
Hasse: Jaha du tänker så?

Matts: Ja jag satt och pratade med Tobbe och så blev det blött på benet.

Kommentarer
Postat av: Angel

Känns skönt att spela i samma nivå som resten av eliten! ;)

Det kan hända mycket på ett år!

2011-05-11 @ 07:40:27
Postat av: Angel

Känns skönt att spela i samma nivå som resten av eliten! ;)

Det kan hända mycket på ett år!

2011-05-11 @ 07:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0