Who needs pictures...

... with a memory like mine?

Killarna som har koll på en ergonomisk arbetsställning:


Jessika bakar:



I receptet stod det att man skulle SPRITSA ut DEGEN. Jag fick KLICKA ut SMETEN. Men det blev rätt goda tekakor.



Ja alltså, det här är ju inte tekakorna. Utan kakorna. Som jag också råkade baka förra helgen. Då vi som bekant även åkte till Sundsvall. Där tog Angel det här kortet på mig:



Nog för att jag har läskiga fingrar, men var hela jag tvungen att se så läskig ut för det?



Nyttig lunch a la mig och Angel! Ja, det kanske är lite halloumi där i kanten.



Och idag har jag bakat igen: glutenfria hamburgerbröd!

Har hämtat mig lite från de senaste dagarnas svacka. Fick ostbågar igår. Det hjälpte.

Kommentarer
Postat av: Tor

Men dina fingrar är ju gudalika änglahänder! iaf om jaämför med denna snubbes: http://www.youtube.com/watch?v=M3iOROuTuMA

Rekommenderar starkt!!!!=)

2011-03-05 @ 19:45:52
Postat av: Therese

vadå hybridstycken? Vad. är. det?

Menar du att styckena ser halvhophängda ut så är det inte mitt fel, det var datorn!!!



Jag menar dessutom inte att förolämpa er musiksmak med min harang om Linda. Jag var sjuk. Eller så var det datorn det med. Däremot menade jag kanske att förolämpa er smak i kvinnor. Och mode. Men det låter jag vara osagt, det vore ju himla otrevligt.

2011-03-05 @ 20:02:25
URL: http://200more.blogspot.com
Postat av: Angel

Tycker att du gjort det väldigt bra med bakningen den här veckan... Smakade bra gjorde det också! ;)



Om man är sjuk så får man säga vad man vill... nästan! Så du är förlåten Therese. Förresten skulle jag vilja ha såna kycklingstövlar... skulle det inte vara sjukt snyggt till mina slanka ben? ;)

2011-03-07 @ 12:16:32
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0