The master...

... of television heter ett väldigt roligt spel. Ikväll var det dock inte så roligt. Matts vann. Och jag kom sist. Men det hade ändå sina poänger.

Matts: Var tyst och svälj!
Peter (i bakgrunden): Dra upp och ner, upp och ner.
Eh... Det var en filmreferens? Det hjälpte inte upp mitt rykte? Nä?

Peter: Jag har ju blå! Nej, det var min ku...
Alla andra: Din VAD?!
Peter: Min knopp sa jag!
Ja absolut. Det är ett "u" i knopp.

Jag blev tvingad att se i alla fall ETT avsnitt av Big Brother den här säsongen.

Jag: Hon verkar inte så smart.
Matts: Då får man inte vara med. Så du är rökt.
Jag: VAD SA DU! Haha! Du tycker jag är smart!
Peter: Nu gjorde du bort dig.
Ja det kan man lugnt säga.

Peter: Du tog alla dom runda med hål i! Din jävel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0