So far...

... so good. Eller vi återkommer till det där med bra.

Nästan en hel veckas lov avklarat. Förra helgen bestämde Angel och jag hastigt och lustigt att vi skulle dra till Sundsvall. Bara så där. Och kolla när vår vän Martin och hans danspartner Elin gjorde tävlingsdebut! Det var klart värt resan. Eller vad sägs om:

Angel: Det kändes som att det kom i ögat.

Angel: Det är så jobbigt att prata med Marianne i munnen!

Allsång i bilen är bara förnamnet. Dessutom hann vi träffa Maria (och Marias mamma), Stenmark och Allergo OCH se en massa bra dans. Vi var så stolta över vår Martin! Jag höll på att skriva "lille Martin", men jag ångrade mig. Snäll idag.

Slutet på veckan har dock inte varit lika bra som början. Jag mår helt enkelt dåligt. Men this too shall pass.

Kommentarer
Postat av: Angel

"Va är det för jävla mack som inte har spolarvätska" ;)

2011-03-05 @ 10:35:28
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0