Marco...

... Polo! Hittade de försvunna citaten från helgen i Hällsjö!

Per: Hitt på nå själv då om du tyck ja e så dum!
Ord och inga visor! Dessutom på underbaraste Per-dialekt!

Lina:
Hawaii? Varför skulle han bo på HaWAii?
Jag undrar lite varför jag skrattade så mycket åt det här? Vem vill inte bo på Hawaii?

Lina: Devil.
Alla: Näää!
Lina: Va?
Mari: Han e en varg.
Om jag hade kommit ihåg frågan hade det här blivit roligare, det förstår jag också.

Ja. Ehe, det hade kanske blivit roligare om jag kommit ihåg mer om när citaten yttrades, men jag minns bara att det var hemskt trevligt.

Liksom gårdagen var. Jag brukar inte umgås så mycket i "gäng" (med undantag av bästa Vasagänget som genom otaliga AW lärt sig älska varandras goda OCH dåliga sidor. Nej Annika, du har inga dåliga sidor, det är mig själv jag pratar om <#), men juntagänget gör det klart värt ansträngningen. Se Angels blogg för närmare detaljer.

Min läkare tycker inte att det är någon idé att utreda min magsjukdom mer än vad som redan gjorts. Bara att lära sig leva med. Så länge jag kan äta ostbågar kan jag faktiskt tänka mig att kliva på det tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0