Idag igår...

Igår...
...spelade Ankan och jag innebandy med jobbets grabbigaste gäng (det är inte så svårt att nå den positionen om vi säger så).
... hade jag först lite ångest (ja Angel, jag panikkissade också, precis som innan dansen) eftersom jag inte hållit i en innebandyklubba på typ... 10-12 år... Jag undanbeder mig skämt om andra sorters klubbor här.
... försökte jag undvika att springa benen av mig och istället komma på hur det var det där spelet gick till.
... misslyckades jag gravt på föregående punkt.

Idag...
... har jag funderat på att amputera valda delar av min kropp.
... åkte jag trots smärtan och dansade på klubbens torsdagsdans.
... undvek jag att titta på den stela tanten som då och då dansade förbi i spegeln.
... avslutade jag dagen med en svalkande ansiktsmask eftersom jag har sån träningsvärk att jag har feber. Det är poäng på det.


Jörgen: Jag kan väl inte ta ansvar för det som händer bakom mig?

Kommentarer
Postat av: Angel

IDAG/IGÅR.....

....Umgicks jag med Angel.(Som ska lägga sig i varenda inlägg)

2011-03-25 @ 09:21:52
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0