Ännu ett spännande kapitel i...

... Jessika lär sig baka glutenfritt. Hon har definitivt inte lärt sig RIKTIGT än. Definitivt.



Mini-semlor! Matts undrade om det var gummi (inte SÅNT gummi!!! För Guds skull Angel!) istället för semla i mitten av bullarna (det låter rätt kinky i alla fall va?) men det var det ICKE! Och nej, det är inte semlorna på bilden som har skrivit brevet och de är inte heller till Matts, han har stuckit till storstan så jag förtjänar MINST två semlor i min ensamhet. Om de smakar semla? Nja... Njae... Nä. Men skam den som ger sig, mer mandelmassa och grädde bara så löser det där sig av sig självt.

Idag kom min chef och studerade en av mina lektioner. Jag inledde med att berätta för eleverna att jag drömde om dem på lovet. Så här sett i efterhand kanske inte en helt lysande pedagogisk inledning, men jag försökte i alla fall inte snygga till my act så att säga.

Kommentarer
Postat av: Angel

Varför detta påhopp på mig för? :p Jag tänkte inte alls så!!

Men de var en fin semla iaf! Duktig du! :)

2011-03-09 @ 09:28:59
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0