What's another year

Jag samlar tantpoäng genom att klaga på studenttutorna (jamen vem fan kom på den idén?!). Ankan och Perny samlar ännu fler med trädgårdsresa.

Tisdag. Vi vinglar till Valls hage för traditionsenligt grillmys.

Jag: Ska vi sätta oss på stocken?

Tvillingsubstitutet och jag går ut i skogen för att lätta på trycket och blir halvt ihjälbitna av en myggsvärm. Det var helt sjukt.

Fredag. Grillfest hos Jögga och Nicka (vi snackade smeknamn under kvällen).

Perny: Robin, vill du känna på Jörgens kula?

Ankan: Får man klämma?

Ännu en trea har vinkats av. Det är sällan ordet bitterljuvt är så passande som i studenttider. På ett sätt vill jag inte att de ska lämna mig, men samtidigt är det svårt att inte dras med i lyckoruset när de drar fram i korridorerna.

Mina underbara ettor betedde sig misstänkt och smög runt i korridorerna igår... Men å vilken trevlig överraskning de planerade! Blommor och jordgubbar!



Ja man får skryta hur mycket man vill, det här är MIN blogg! Jag tvingade eleverna att skriva positiva omdömen om varandra (och mig) så att vi kunde gå på sommarlov och komma ihåg hur bra vi är. It worked.

Det ska bli en kul sommar. Jag menar. Jag har ju rätt sällskap vad det verkar.

Angel: Jag har tofs i magen!

Angel: Kladdkaka är ju faktiskt inte så tokigt.

Matts: Jag såg bara i ögonskuggan att han kom!


Kommentarer
Postat av: Angel

Jag var väl oskyldig till kladdkakan? Var det inte Lojsan som sa det?

2011-06-11 @ 21:19:55
Postat av: Jess

My deepest apologies, äras ska den som äras bör, det var Lojsans citat! :D

2011-06-12 @ 15:15:55
URL: http://jessikavingakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0