Jo...

... tänkte bilduppdatera för att visa framstegen i måleriet men jag örk int! Har målat sen halv tolv i morse (ja, jag tog en liten sovmorgon efter dansen igår, och det är viktigt att äta frukost länge! Eller är det viktigt att äta mycket frukost? Hm. Jag kör på bådadera för säkerhets skull) och skrämdes halvt ihjäl i halvtid (så poetiskt!) av ett åsk(o)väder. Det märks när man är i stormens öga. Och där var min balkong en kort stund, samtidigt som jag balanserade en halvmeter ifrån den hållandes i en metallstång (ja? Det kändes som en bra idé då? Hellre det än att trilla av målarbocken (haha, when in Gävle och allt det där...)).

Man får visst sätta en parentes i parentesen, är det du eller jag som är svensklärare?

Igår slängde jag en glasskål med kraft på tån alldeles innan det var dags att åka på dans. Inte direkt mitt smartaste drag, men vem fan kommer ihåg att man har en skål under durkslaget med jordgubbar i kylskåpet?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0