And I wonder...

... I wonder. Är det verkligen så klokt att kladda färg över hela lägenheten bara någon timme innan man tänker lägga sig och sova i nämnda lägenhet? Jag har i och för sig kladdat färg över hela mig också, så det gör knappast nån skillnad om jag lägger mig och sover i trapphuset i nuläget.

Det är faktiskt sommarlov. Jag hade glömt hur underbart det är att fylla dagarna med precis det jag vill. Visserligen har det inte bara att göra med sommarlovet, det är också en konsekvens/pay-off av mitt (hyfsat) nyfunna singelskap. Missförstå mig rätt, jag har inget emot att vara i ett förhållande, men jag märker efteråt att jag stänger in mig själv lite utan att ens märka det. Kanske det är en konsekvens av de oundvikliga kompromisserna i ett förhållande? Men mest beror frihetskänslan just nu ändå på frånvaron av scheman, portaler och kopieringsmaskiner. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH vad härligt det är!

Jag hade alltså kunnat tillbringa lata dagar i sängen/soffan och sett alla tv-serier jag kunde komma på. Men nä. Istället väljer jag GIVETVIS att måla om HELA JÄVLA LÄGENHETEN. Ja. Jag är lite less nu faktiskt. Men det blir fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0