And I reply...

... I don't think so at all.

Mitt i målandet. Möbler på balkongen, i köket, i hallen, överallt där de inte ska vara. Min säng står lite "bänt" till som vi säger på ren norrländska.



Igår bröt jag nästan tån (IGEN!), målade håret lite och skaffade mig träningsvärken från HELVETET (gymmade för första gången på... länge...). Idag har jag ramlat ner från målarbocken, trampat i färg, gjort hål i den nymålade väggen samt missat litegrann i maskeringstejpandet. Matts hjälper till med målandet. Och det är en jävla tur det.



Det finns en hel del som har åsikter om det där med att umgås med sitt ex. Jag har inga åsikter alls, jag gör bara precis som jag vill.

Kommentarer
Postat av: Annagrannen

Gillar sista meningen mest!

2011-07-04 @ 23:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0