Jag är en liten...

... tjuv! Kolla vad jag stal hemma sist:



Det är en PYTTELITEN strump! Jag har stöle av min systerdotter! Dålig moster, dålig DÅLIG moster.

Häromdan var vi och bowlade. Det är rätt svårt att ta bra bilder när det är discobowling. Men det är ganska kul att försöka.



Igår körde vi lite filmmys och såg Salt med Angelina (MUMS!) Jolie. Jag drömde att jag var värsta superhjältinnan sen, men jag MÅSTE lära mig att inte hålla för ögonen när folk slåss om jag ska ha någon som helst trovärdighet i den rollen. Undertexterna på den jättelagliga versionen av filmen krånglade så vi såg den otextad. Därav:

Matts: Ja, det går ju så snabbt! Det hade varit en annan sak om vi hade sett Tysta poeters bröllop. Eller... nä... Den heter inte så va?
Han kom i alla fall på själv att det inte var HELT rätt.



Kommentarer
Postat av: Annagrannen

Hahaha, Tysta poeters bröllop. Låter som ett fantastiskt kammarspel i femtioelva akter..

2011-01-11 @ 22:39:42
Postat av: angelica

allt bra? :)

2011-01-11 @ 23:09:25
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: Annica

vill också bowla :P

2011-01-11 @ 23:14:49
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: angel

oooh vilken fin baksida! ;)

2011-01-12 @ 10:20:52
Postat av: Jenny

Ja, ja, vi får väl frikänna tvättmaskinsmonstret för EN av strumpstölderna då... ;P Du har möjligtvis inte stulit de andra 27 (inget ljug, snarare en underdrift) saknade strumpmakarna?

2011-01-12 @ 12:32:34
Postat av: Alien

alla dessa ar av forsvunna sockar - maybe it was Racoon all along?? Ooiiioooo spoklikt ljud

2011-01-13 @ 18:55:36
Postat av: Frajjan

Tysta Poeters Bröllop! Hahaha, jag gillar verkligen den där Matts. Jag tror bestämt att om jag någonsin träffar honom så kommer han föräras en plats i min citatblogg också.



Fast det låter ju som en helt vansinnigt tråkig film, måste jag säga...

2011-01-14 @ 13:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0