It's the end of the party...

... och det är dags att börja jobba igen. Endagsvecka känns helt okej. Jag kan göra fler såna tack.

Jag vill bara påpeka att rangordningen av citaten i årskrönikan inte var det enklaste. Vissa valde jag också bort enbart för att jag är så godhjärtad. Som alla uttalanden om Jossans tunga hit och dit. Jag menar, det skulle ju vara oschysst att påminna alla om de godbitarna?

Jossan:
Åh vilka små händer du har!
Jag: ?!?!
Jag har ungefär dubbelt så stora händer som Jossan. Ungefär.

Matts:
Räckt, stavas det med ä?
Jag: Vad menar du för ord? (klassiskt lärarknep för att vinna tid)
Matts: Jamen räckt, som att jag har gett dig nåt.
Jag: Ja, det stavas med ä.
Matts: Va? Jamen rektum då?
Jag: Det stavas med e.
Matts: Va? Men räckt och rektum? Det är ju samma sak? Herregud.
Man blir ju lite orolig.

Angel (driver lite med Matts): Ja hur blev det med alla de där dokumentärerna du skulle se? "Kvinna med tjocka ben"?
Matts: Nä, den såg jag inte, men man undrar ju vad det var.
Andreas (hennes sambo):
Den såg jag?
Det var MYCKET roligare än det låter. När man var där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0