Glada dagar...

... har jag gott om! Ganska enkelt när man ena dan får fika med så här fint folk:


Bästa familjen Voest Bjermert!

Och en annan dag ser köket plötsligt ut så här:



Matts kommer in först fullt påklädd, sen utan tröja, sen utan byxor. Han säger att det är varmt. Jag förstår ingenting. Jag följer spåren till vardagsrummet/sovrummet och hittar det här:




En halvnaken karl håller på att råna mig! Eller så hjälper han mig flytta om.

Och en tredje dag hittar jag det här hemma hos min karl:



Han har ätit upp mina armar! Eller så var det Angel. I familjen Nilsson hänger vi alltid upp hela familjen i pepparkaksformat i kökslampan. Sen får man äta upp sig själv. Tyvärr kan jag ju inte längre äta mjöl, så det är väl egentligen helt i sin ordning att någon annan äter upp mig. Men varför bara armarna?! Det ser ju makabert ut!

Kommentarer
Postat av: Tor

Inte helt lätt att barnsäkra skåpluckorna i köket när ens lilla medhjälpare börjar gråta hysteriskt och med skräck i ögonen så fort man börjar borra lite...

2011-01-24 @ 16:46:10
Postat av: Angel

JAG TOG EN ARM!

MOHAHAHAH!!!

2011-01-25 @ 09:15:56
Postat av: Jenny

Emma började grina när jag skulle ge Emmapepparkakan till hästarna. Så hon har den liggande i en burk på köksbänken... Enligt henne ska den ligga kvar till nästa jul... ;)

2011-01-29 @ 19:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0