Dagens Hillman

Peter: Och när ni har klivit av grabbar, då är ni klara!
Tur att det finns instruktörer för allt.

Och ja, jag tycker att vi från och med nu ska kalla alla dirty citat för en "Hillman". För att ära den store Johan som redan slagit alla rekord i år.

Jag blev nyss nästan ihjälkittlad och sen kastad över grottmannens axel och buren nerför trappan. Han tänkte kidnappa mig! Egentligen är det rätt orättvist, jag kan ju tigga och be hur mycket som helst men jag kan ändå inte få mannen att göra som jag vill. Vill han gå, så går han. Han behöver ALDRIG tigga (ehrm...), om han vill ha med mig nånstans kan han bara slänga mig över axeln och gå. NOT FAIR! Nu släpptes jag visserligen ner efter bara en trappa, men ändå?!

Kommentarer
Postat av: Hillman

Jag är rörd av din omtanke. Det är ju inte alla som får dirty citaten uppkallad efter sig.

2011-01-31 @ 00:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0