Broddar och aloe vera

Igår satt jag med tolv andra tjejer (och en bebis) i ett rum och shot:ade aloe vera. Trevligt. Men roligast var Angels min när hon skulle dricka upp den hon inte gillade. Eller kanske när vi höll på att bli påbackade av Tobbe.

Tobbe: Var ÄR ni nånstans?
Angel, Lojsan och jag: På din högersida!
Tobbe: STANNA där!
Påminner mig om en scen i Sunes jul. Hohoho.

Matts:
Kan du kolla på det här?
Jag (korrekturläser med viktig min): HAHAHA!

Vad som stod? Ungefär följande:

Om du vill läsa protokollet, klicka här.
Om du inte kan läsa, hämta Acrobat Reader här.
Men om jag inte kan läsa så...? Och jag visste inte att Acrobat Reader var en så avancerad hjälpreda. Gosh liksom.

Ja. Jag har barnslig humor? Jag har även tantbroddar, en låsning i nacken, en nyfunnen besatthet av korsord samt en matsedel (för den här veckan i alla fall). Det jämnar nog ut sig i längden ska ni se.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Ah, korsord! Jag har nyligen börjat att lösa DNs lördagskryss (och ibland även söndagskryssen).

2011-01-19 @ 20:12:06
Postat av: Lojsan

Det brukar kunna jämna ut sig med en klappfylla då och då. Vi får testa framöver =).

2011-01-20 @ 08:43:50
URL: http://lojsansbravader.blogspot.com
Postat av: Angel

Shot ska det vara sprit i, vad är det annars för nytta??

2011-01-20 @ 10:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0