Tanthelg!

I helgen har jag haft riktigt finfrämmande. Det är MINST två år sen hon var här sist... Klart vi måste piffa till oss lite extra då när Maria äntligen vågat sig till Gävle igen!



Vilket jävla party tänker ni! Gjorde Gävle rejält va? Eh ja. Vi... käkade middag hos Matts (Angel var iofs med och då blir det ju party vare sig man vill eller inte). Gjorde chokladbollar. Löste korsord. Somnade. Gick promenad. Tjejfikade på stan. Shoppade lite. Gjorde middag. Åt middag. Gjorde kladdkaka. Åt kladdkaka. Drack öl. Tittade på film. Löste korsord. Tog ett fotbad.

Angel:
Ja ursäkta att jag är så stor!
Jag: Men det är väl inte ditt fel!
Jag menade inte SÅ!

Maria:
Så mycket som möjligt i munnen på en gång!

Maria: Vad mjuk dom va!
Ja i Norrland har vi inga pluraländelser på adjektiven! Vadå det var inte det roliga i citatet? Vem är det som bestämmer här?!

Men! Krogen då?! Utelivet?! Gjorde vi inget för att berika det? Eh nä. Tant Maria och tant Jessika kollade Mello istället med varsitt korsord i knät. Helt underbart. Gissa vad vi gjorde till middag:





Och bäst av allt: SOCKERFÖRBUDET ÄR ÖVER! Känns jättekonstigt faktiskt.

Angel: Jag vill inte ha en hummer i baken!
Snälla påminn mig om när du sa detta?!

Kommentarer
Postat av: Angel

Ser direkt på bilden att ni åt kycklingburgare?



Och det var i en bilkö från Läkerolen som jag inte ville ha en hummer i baken! ;)



Tvidilidi!

2011-02-07 @ 10:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0