Funderar han på en ny yrkesbana?

Igår. Middag med Angel, Andreas och Matts, the quote maker. Vi diskuterar det faktum att de två gästerna (ja för jag kan knappast räknas som gäst hos Matts längre, jag har liksom städat toan nån gång) stod för matlagningen och hur trevligt det vore om man bara kunde hyra in folk på det sättet.

Matts:
Ja fanns det inte nåt ställe här i stan som hette Rent a Cock?
Ridå.

Helg. Underbara helg. Jag vill ha helg oftare. Onsdagar känns i och för sig som fredagar numera eftersom jag är ledig på torsdagar. Fredagsmys någon?

Förra fredan hade jag och Annika fredagsmys på Bishops. Det skulle bli en öl och hemgång tidigt. Det blev några öl till, en kollega till och en gay amerikan från Holland. Och nästan absurt trevligt.

Förra lördag tog jag med mig plus en (Annika) och min alldeles egen stalker (Angel) och drog till Tor och Sassa. Där fanns även Stenmark och Jens, det norrländska radarparet. Angel och Annika körde på "smile and nod" (den välkända international student-tekniken) när norrländskan blev för brutal.

Anonym (kvinnlig) deltagare: Jag fick penisoperationen!

Annan deltagare (jag minns inte vem?): Lilla Stenmark på prärien!
Han såg faktiskt ut som Laura Ingalls. I Darth Vader-mask.

Det där gör vi om hörrni.

Kommentarer
Postat av: sassa

ha ha:) lilla stenmark på prärien... det var ju jag! säger ju sällan ngt kul som blir citetat så det är ju viktigt!

2011-02-16 @ 09:14:08
Postat av: Angel

Jag vill bli hyrd fler gånger.... välj mig, välj mig!! ;)

2011-02-16 @ 09:32:26
Postat av: Tor

Nästa gång kräver jag att få ha Vader-masken hela kvällen!!!

2011-02-16 @ 19:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0