A Kodak moment

Jag har fått min nya arbetsstol! Den är LILA!


Jag saknar min förra lägenhet ibland. Den var också lila. Väldigt lila.

Och kolla! JAG HAR STULIT EN STRUMP IGEN! Eller nej, jag har stulit TVÅ strumps! Vems är dessa?! Jag gissar på mammas. Eller kanske pappas. Och rent tekniskt låg de i Matts väska så det är egentligen HAN som har stulit dem.



Passade på att ta lite bilder i helgen också:



Nu jagar Tor Zeke runt lägenheten hela dagarna bara för att få säga "I am your FATHER!"



Bästa brudarn! På ren norrländska!


Kommentarer
Postat av: Angel

Hur var det nu? Om den där bilden kom upp i bloggen så skulle det komma ut andra bilder på facebook... Kom inte och säg att det var JAG som startade ett bildkrig, nu jävlar!!!!

;)

2011-02-17 @ 09:46:08
Postat av: Vader

You bet I do!!=)

2011-02-19 @ 08:50:23
Postat av: Lojsan

Åh, jag ÄLSKAR LILA! Näst efter rosa då...=)Jag är rätt sugen på din stol...

2011-02-19 @ 16:34:15
URL: http://lojsansbravader.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jag tycker det ser ut som MINA strumpor jag... Om det var i julas han stulade dem så är det nästan säkert mina, jag kör oftast med svarta herrstrumpor...;P

2011-02-20 @ 20:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0