Vem säger...

... att det är tråkigt att dela tvättstuga med andra?!



Den här är på samma nivå som dåliga Harlekinromaner när frun hittar älskarinnans "kvarglömda" trosor. Vem fan glömmer ta på sig trosorna? Eller som i det här fallet: vem fan "råkar" ta med sig ett par spetstrosor?!



Jag ska börja säga så till min lägenhet också: Förväntar att det är städat när jag kommer! Ord och inga visor! Jag förstår dock inte riktigt "Visar en del av städresultatet här nedan" (det svarta kluddet är mitt försök att anonymisera, man vill ju inte hänga ut nån i onödan här, eller hur Angel?). Det... fanns ju ingenting nedanför?

Och så beviset på att jag hade en lyckad lördagkväll:




Kommentarer
Postat av: Annagrannen

Hm, antar att h*n lyckades jäkligt bra med städningen om det var rent nedanför (höhö)?

Annars så undrar jag mest över spetstrosorna. Sitter den lappen också i din tvättstuga? Vem tog trosorna och varför, sitter de på nån annans rumpa nu (kvinnlig, manlig?), hänger de ovanför nåns säng? Osv osv. Tankarna rusar okontrollerat. Kanske borde sova istället.

Fast jo, en fråga till - vem har skrivit "ARG LAPP" ovanför den arga lappen?

2011-08-28 @ 21:56:20
Postat av: Jess

Jag älskar tillägget "Arg lapp". Tydligen var det någon som tyckte att grannarna behövde idiotförklaras ytterligare... :P Japp, den andra lappen satt bredvid den första lappen! Hon verkar ju inte ha fått 300 för trosorna som vi blev erbjudna iaf?

2011-08-28 @ 22:03:42
URL: http://jessikavingakristina.blogg.se/
Postat av: Annagrannen

Nä, det var tydligen nån snål jävel som bara tog! ;)



Haha, "Arg lapp" gillade jag också!

2011-08-28 @ 22:12:12
Postat av: Angel

Nån som vill vara med å samla så Jess slipper sno underkläder i tvättstugan?

2011-08-29 @ 07:43:08
URL: http://annakarinkarlsson.blogspot.com
Postat av: Fraj

Det här är en kommentar till inlägget längre ner, men ändå:



HAHAHA Hello med Lionel, det är ju i princip världens absolut roligaste musikvideo!



Ville bara ha det sagt liksom.

2011-08-29 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0