Road trip part I

Angel och jag beger oss till hennes hemtrakter. Det är vackert där.



Vi kör budgetvarianten och handlar picknick på Coop innan vi beger oss till Angels gamla supartillhåll: eh... jag har glömt vad det hette. Sjötorget? Typ? Jag tror vi var i... Gimo? Ja va fan, vi besökte Forsmark, Östhammar, Gimo, Valö och säkert nåt mer som jag glömt. Är det road trip så är det! Hursomhelst, var var jag... Just det, picknick vid vattnet! Jag passade på och inmundigade veckans enda tillåtna vetemjölsranson.

Angel: Vissa har andra pollisar!
En policy, flera... ja självklart.

Jag med min bulle:



Angel med sin bulle:



Jag: Jamen vad fint, nu rapar jag bulle.
Angel: Jag rapar curry!
Jag: Currybulle!
Mums.

Jag har längtat efter att få se Angels Valö. Det gjorde mig inte besviken. Men så är det ju Angel (och hennes mor) vi talar om. Hur skulle man nånsin kunna bli besviken?


Vi tränar på fotominerna:



Visst ser jag SVÅR ut?!

Angel: Jävlar vad bromsen tog! Jag har inte prövat den än.
Vi var i Skutskär. På väg hem i lånad bil. Och hade alltså åkt ganska många mil dessförinnan.



Angel: Det luktar fis på nå vis!
Det var inte vi. Det var... äsch... svårt att förklara.

Kommentarer
Postat av: Angel

Mm, tack för dom dubbelhakorna! ;)>>>

2011-08-11 @ 22:19:03
URL: http://annakarinkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0