Oh the glory days...

... of summer. Snart är semestern slut. Jag har packat de sista dagarna med personer jag älskar och äventyr jag längtat efter.

Som idag, fika med en småbarnsfamilj och en gravid kvinna kanske inte låter så spännande men trust me. It was epic.

Jag: Tappa du chokladen i skrevet?
Okänd eftersom jag glömt skriva ner vem som sa det men jag är rätt säker på att det var Angel, vet inte varför, it's just a hunch: Ja och så nöp jag ihop!
Ja okej, det här är från ett annat tillfälle, men jag tyckte det passade för att beskriva dagen också. Vi länsade kakförrådet.



Världens bästa Sassa och yours truly. Notera den laktosfria mjölken i förgrunden. Vi vet hur man fixar atmosfären i fotografier.



Det är en karl i min säng! Äntligen! Och söt som socker är han också!



Kolla hur han visar upp vigselringen! Girls, this one's taken liksom... Angel är som vanligt snyggast i stan och tittar man riktigt noga ser man Tor på fotot i bakgrunden också. Freaky!

Jag och Matts har haft filmkväll. Han var tvungen att springa till sista bussen så han hann inte se klart filmen. Det hann jag. Slutet var mycket bra Matts!

Matts (ska förklara hur man öppnar en mapp med film och ljud): Ja, för det här programmet VLC är ju... mycket... bra.
Så talar en sann datatekniker. Han påstod att han inte hade pratat klart men jag var för upptagen med att skratta för att bry mig.

Matts:
Var är vågen?
Jag: Den är under micro-skåpet?
Jag var omedvetet rolig! Micron står i ett skåp, fattar ni?!

Nedräkningen är nu inne på sluttampen. Om fem dagar står vi där. Och ser Alan Jackson. Live.


Kommentarer
Postat av: Angel

hjälp, vad har hänt!? det är en fotboll på min mage... har nog inte sett mig själv på kort i den där outfitten!!!

2011-08-05 @ 23:55:59
URL: http://annakarinkarlsson.blogspot.com
Postat av: isabel

fin blogg :D

2011-08-06 @ 13:40:38
URL: http://isabelmcloughlins.blogg.se/
Postat av: Tor

Värsta hunken du har i sängen o angående vigselringar o sånt så uppskattar jag att du inte skriver mitt efternamn i bloggen för så många skulle nog bara höra av sej då...:-)

2011-08-07 @ 09:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0