No sense...

... no sense at all.

Jag undrar verkligen hur det kan komma sig att jag mår dåligt i stort sett hela sommarlovet men börjar må som en jävla prinsessa när jag återvänder till Vasa? Så här brukar det inte gå till att börja jobba igen.

Det killar i tarmen skulle man kunna säga (Therese och Jenny fattar vad jag menar, ni andra kan googla känselreceptorer i tarmen)! Igår kunde jag nästan inte somna för att jag så gärna ville vara vaken redan och dricka morgonkaffe?! Och nu pratar vi om bruden som tycker att alla mornar före nio är för tidiga mornar. Sjukt är vad det är.


Kommentarer
Postat av: Angel

Det är helt underbart att du mår bra ju! <3

Njut!! ;)

2011-08-16 @ 16:36:49
URL: http://annakarinkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0