Igår...

... var jag på danskurs. Utan Angel. Det kändes konstigt.

Men det förstås, jag träffade på gamla bekanta från Härnta (vi tittade diskret på varann bra länge innan vi kom på varifrån vi kände varann) och så fick jag dansa ordentligt för första gången på evigheter. Synd bara att jag tänkte efter just EFTER och hade en tröja utanpå linnet. Ett sånt där linne som man inte vill visa sig i utan tröja. Varför det var ett problem? Det var så SATANS varmt.

Tänkte lägga upp en bild på linnet efteråt, så att alla skulle förstå exakt hur svettigt det blev. Men jag ångrade mig. Inte för att jag skäms eller så, men BH:n kanske syntes lite väl mycket. Jag menar, jag har inga problem med att vara bikinimodell när Jossan tvingar mig, men att lägga upp bilder som eleven och chefen kan se? Det kanske skulle vara lite ostrategiskt. Typ.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha.. ja de är verkligen galet varmt i lokalen nu på sensommaren. Kan man hålla buggkurs i Bikini? Nja, de kanske anses opassande :)

2011-08-25 @ 12:57:29
URL: http://mariastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0