Dagens...

... visdomsord.

Cykelbyxor kommer aldrig att bli, och VAR aldrig heller, snyggt. För att bevisa detta gick jag till gymmet i nämnda plagg, och det var inte vilka cykelbyxor som helst, utan ett par ORIGINAL från tidigt 90-tal! Woop woop!



Börja aldrig nånsin måla om hemma. Inte om du, som jag, aldrig kan inse när det är NOG. Varför inte måla lite högtalare också liksom?



Om du absolut SKA måla om hemma, se i alla fall till att det blir snyggt.



Skaffa dig kompisar som är snyggare än dig själv. Eh, Angel och jag kom ju fram till varför idag... Hur var det nu? Jag minns fan inte varför man skulle göra det?!



Men Jossan är ju ruggigt snygg och min kompis så där måste jag ju ha gjort rätt?

Och sist men inte minst: ta alltid bort luddet från filtret INNAN du tar ut lakanen ur torktumlaren. Trust me. Jag har utfört ingående studier angående detta.


Kommentarer
Postat av: Anna

Va?! Måste det bli snyggt också?? Hoppas det inte gäller om man bara målar insidan på garderober!

För i så fall får jag nog börja om, nu när jag nästan är klar...

2011-08-02 @ 08:19:58
Postat av: Angel

Alltså du kan ju fan inte gå ut bland folk i cykelbyxor om du inte har en klänning övet, det här har vi pratat om! Skärpning! ;)

2011-08-02 @ 09:39:38
URL: http://annakarinkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0