Angel sa...

... att jag borde blogga. Jag sa att jag inte hade nåt att blogga om. Hon sa att jag kunde börja med "Det var en gång...". Så då gör jag väl det.

Det var en gång en Jessika som skulle göra smoothie. Hon orkade inte vänta på att jordgubbarna skulle tina ordentligt så hon tvångsmixade skiten alldeles för tidigt. Jag är rätt säker på att en smoothie inte ska säga "Floff!" och ramla ur mixerskålen i en stor klump rakt ner i (och utanför) glaset.



Sen var det en gång en Jessika och en Jossan som tyckte att en lördagkväll är för bra för att slösas bort och som därför klädde upp sig och gick på Harrys. Först försökte de dock få till EN ENDA JÄVLA SNYGG BILD på sig. Det gick så där. Det här är det närmaste vi kom:



Visst är det snyggt att jag ser nästan genomskinlig ut bredvid Jossan? Det behövs inga specialeffekter i vår skräckfilm, alla skulle gå på att jag är ett spöke i alla fall.

För övrigt mår jag bättre än på länge, både psykiskt och fysiskt. Kan det, hemska tanke, vara så att jag mår bra av att jobba?! Nä. Det är nog bara ett rent sammanträffande.

Kommentarer
Postat av: Angel

Angel sa....

bra gjort! ;)

2011-08-14 @ 21:46:16
URL: http://annakarinkarlsson.blogspot.com
Postat av: /Mylla

det borde vara varningstext på mixrar när det gäller jordgubbar, jag har knäckt två stycken med frysta jordgubbar trots att medföljande recept sagt att det går bra. Lite läskigt är det när hela kannan exploderar!

2011-08-14 @ 23:05:20
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0