A little bit of heaven...

... and a little bit of... kaka?

I morse bestämde jag att jag behövde en kaka. Ni vet, vissa tisdagsmornar är lite segare än andra, och ibland är chokladkaka med philadelphiaglasyr det enda som hjälper? Så här i efterhand är jag dock osäker på om man bör KOKA glasyren i micron.



Detta är alltså en actionbild av den bubblande glasyren. Tror nån att jag lyckades vänta tills kakan hade svalnat innan jag började tugga i mig den? Nä. Just.

Jag börjar tro att min bordsgranne Fredrik inte riktigt gillar mitt prat så mycket som han påstår.




Jag menar, kunde han inte ha skickat en lite SUBTILARE signal istället för att bygga en vägg mellan oss?! Tur att jag i alla fall ser ljuset från min arbetsplats.




Apropå ljus tyckte jag att jag behövde mer sådant, så jag tog en promenad i Boulognern på kvällkvisten. Finn (minst) fem fel:



Vem har beställt höst?! Varför är löven redan gula?! Jag behöver en kaka.

Kommentarer
Postat av: Angel

jag vill ha kaka!! Kommer förbi idag, hoppas du sparat! ;)

2011-09-01 @ 07:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0