Pack up...

... your troubles...

Igår hade jag tänkt hjälpa Matts packa lådor hela kvällen. Tyvärr (för Matts del) var jag tvungen att hoppa in på en annan planhalva. Men Matts fick i alla fall laga mat åt en hel tjejarmé? Det som började med ett litet besök efter jobbet slutade med fantastiskt god mat, fantastiskt trevligt sällskap och fantastiskt mycket... öl... Eller ja, så mycket var det kanske inte, men eftersom jag numera blir salongsberusad på en halv öl och vi dessutom hittade en flaska champagne i kylen (tack Maria!) så blev jag fantastiskt lagom berusad.

Många timmars prat, skratt, märkliga handrörelser och mindre katastrofer. För det är ju inte en riktig tjejkväll om man inte bränner en påse popcorn och häller potatismjöl över halva köket?

Precis vad jag behövde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0