On a stick!

Jag trodde aldrig jag skulle få höra Walter säga "Um-e-å" eller Peanut sätta in "Ab-a-ba" och "Jeff-a-faf" i samma mening. Men igår... igår... hände just det...

Vi upplevde en spännande bilresa:

Matts (till Peter): Sluta pilla mig i arslet!

Matts: Nu vakna hon i bak också!
För framdelen hade varit vaken länge eller?!


Vi hittade till Globen där vi lärde stockholmarna vett och etikett:

Matts: Här ska vi inte inseminera nånting!


Och vi åt på Donken där Matts äntligen insåg sanningen:

Matts: Allt som kommer ut är citat!
Jajemen!


Ja vi andra sa säkert roliga saker också, men who cares när citatmaskinen är igång. Jag lärde mig också en mycket nyttig läxa: lämna ALDRIG datorn i Matts händer om du är inloggad på FB och låna ALDRIG ut telefonen till Peter om du inte stängt ner FB först. Jag känner mig som fjorton igen. And not in the good way...

Har skrattat käken ur led och fått en låsning i nacken av placeringen på Globens sidoläktare. Men va fan. Jag har marsipanägg hemma. Perfekt start på lovet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0