Måstehaprylar

Jossan: Ja jag måste köpa sprutvätska!

Jag vet att jag har pratat om det här förut, men jag fortsätter hävda att man kan säga en hel del om en person genom att ta reda på vad h*n aldrig är utan. Jag har till exempel alltid en back-up på handtvålen eftersom jag hatar att ha en duschtvålsflaska på handfatet. Ohygieniskt. Jag har alltid bearnaisesås i kylen. Förklaring överflödig. Men när jag städade badrumsskåpet idag insåg jag att oron över att vissa saker ska ta slut slår alla rekord.



NIO blå förpackningar! Nej, de är inte tomma. Jag kanske inte behöver köpa tamponger på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Fraj

En syster! Det är ju strålande detta! Jag har nog fler blå förpackningar faktiskt, men då ska man även tänka på att jag tar minipiller och således inte ens har någon mens om det inte händer oförutsedda saker... Ändå envisas jag med att köpa dom där förpackningarna varje gång jag snubblar över dom där det är billigt. Som Ullared, tillexempel. För det KAN ju hända oförutsedda saker. Varje månad. I två år. Det kan. Faktiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0