Det osar...

... katt? Jo jag har börjat oroa mig lite för vissa tendenser den senaste veckan. Min nya singelstatus tycks föra med sig en del... märkliga beteenden. To say the least. Som att jag tycker att Justin Bieber faktiskt gjort en del rätt klämmiga låtar? (jag visste inte att det var han först ju!) Eller som att jag går runt på jobbet en FREDAG och längtar hem så att jag ska få vara I FRED! Och när jag är hemma får jag konstiga fnissattacker och dricker öl i min ensamhet (de två har givetvis ingenting gemensamt). Jag kommer att bli en sån där riktigt sjuk enstöring till tant som pratar för sig själv och luktar konstigt. Gah! Det ÄR jag ju redan!

Mitt sociala liv är annars inget jag oroar mig för i nuläget. Jag ska se Jeff Dunham nästa vecka liksom. What else could a girl wish for?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0