And I...

... can't tell you what I saw.
No you gotta make it on your own.

Idag messade Jossan och frågade om jag hade tid att komma förbi eftersom hon skulle rensa garderoben. Hett tips om någon mot förmodan tror att man ska stanna upp och fundera i det läget: JUST DO IT! Så nu sitter jag i soffan och äger två nya bikinis, två nya tunikor, tre nya linnen och lite trevliga underkläder. Vi kallar det hanky panky hos Jossan.

Och till de elever som mot förmodan faktiskt LÄSER något här, har ni verkligen inget bättre för er än att googla en lärare? Till och med JAG hade ett mer spännande liv på gymnasiet... Nä, jag skojar bara. Ni gör det säkert bara för att ni tycker om mig. Jag tycker om er också. Gör nåt skojigare än det här nu. Det ska jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0