Veckans gulligaste...

... ord.

Matts: I det här läget är du i en position då en killning kan göra att du får en armbåge i ansiktet.
Killning! Nu funderar jag bara på hur jag ska kunna få in det ordet naturligt i varenda samtal jag har resten av veckan. Ja, i alla två.

Igår blev jag så trött att jag inte orkade dansa hela buggpasset. Jag höll på att börja grina vid rödljusen för att de hindrade mig från att komma hem till kvällsfikat. Jo tack, jag sov jävligt gott inatt. Även om jag drömde om alla våra gamla kaniner och att de höll på att ta ihjäl varandra (och Rune blev skalperad!).

Kommentarer
Postat av: Therese

Ar Rune en Gavle-kanin? Eller hittar du pa namn pa gamla kaniner, sadar som mamma gjorde? "Ja, han den dara...Skutte". :-)

2010-09-30 @ 21:45:13
Postat av: Jess

Hahaha! Nä Rune är en gävlehund. En sån där liten fluffig sak. SKUTTE! Ja jävlar.

2010-10-01 @ 08:19:01
URL: http://jessikavingakristina.blogg.se/
Postat av: Angel

Therese läs: "Skräckhunden själv"

2010-10-01 @ 09:32:23
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0