Tur att det räcker...

... med att inte vara dum i Hällsjö (det där med takt och god ton lämnar vi åt andra). Annars hade jag nog inte vågat ta med den här mannen dit:

Matts: Har inte mamma din lärt dig att svälja?
Jag: (chockerad tystnad. Eller okej. Jag kanske skrattade lite.)

Angel har i sin blogg redan erkänt att hon är en stalker, så jag behöver inte hänga ut henne här. Vilket gör att jag inte har så mycket att skriva om. Hon brukar ju annars vara ett säkert kort.

Ikväll. Ska. Jag. Inta. Fiendenästet. Brynäs-Modo på Läkerol Arena. Jag ska gå med fyra Brynäsfans (ja, the stalker ska med, vad hade ni väntat er?) och ensam hålla Modofanan högt. Eller så håller jag jävligt låg profil eftersom jag inte riktigt gillar bråk.

Idag. Har. Jag. Förtidsröstat. Pensionärspoängen fortsätter trilla in. Jag röstade med hjärtat istället för hjärnan och kommer inte att ångra mig en enda sekund.

Imorgon. Ska. Jag. Hem-hem.

Kommentarer
Postat av: Angel

Jag är alltid runt hörnet! ;)

2010-09-16 @ 23:02:04
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0