Sånt man borde...

... ha koll på. Vet att jag gjort såna här listor förut men det tycks aldrig ta slut.

1. Att man inte ska bli förvånad om allt annat smakar skit när man har ätit ananas. Man tycker att jag borde komma ihåg det efter min vistelse på Irland då jag åt typ tre ananaser i veckan. Heter det ananaser?

2. Att om man inte har tränat med vikter på ett tag ska man ta det lite lugnt, annars får man TRÄNINGSVÄRKEN FRÅN HELVETET. Jag har inte kunnat röra armarna på tre dar utan att kvida inombords. Och ibland gnälla utåt också.

3. Att det är helt omöjligt att bete sig som folk på ett föräldramöte. Jag bekräftar alltid bilden av den förvirrade, nördiga läraren. Där satt den.

4. Att det roligaste man kan göra en ledig dag är att umgås med Angel.

Angel: Jag trodde du fick in den! Jag blev jävligt arg där ett tag.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Kör på pineapples och spara tungan :-)!

2010-09-10 @ 09:49:35
Postat av: Lojsan

Ananasar?

2010-09-10 @ 10:49:04
URL: http://lojsansbravader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0