Saker man INTE ska säga...

... om man vill bli bjuden på middag igen. Eller nånting annat för den delen.

Matts: Det är nånting som fattas i munnen?
Han menade att maten inte smakade nåt. Jag försökte förklara hur liten chans det är att man blir bjuden på mat igen om det är det FÖRSTA man säger när nån bjuder. Han höll inte med. Olika kommunikationsstilar som sagt. Det var inte en poäng som var öppen för diskussion.

Matts:
Vad du ser ÄRTIG ut!
Jag genomförde senare en högst vetenskaplig undersökning för att se om andra uppfattar ordet "ärtig" som jag gör. Alla höll med. Ja, eller inte Maria och lite annat löst folk, men många höll med! Eller kanske två. Men kom igen, det är SERIÖS tantvarning på det?!

Nä mamma, jag ÄR snäll mot Matts egentligen. Men han skrattar åt mig när jag försöker dansa kille så jag måste ge igen? Jo. Det måste jag. Fråga Therese.

Angel! Kom tillbaka! Jag vill inte missa veckans ord!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Han menade såklart att det behövdes mera öl! Hur fick du det till klagomål på maten???

2010-09-28 @ 12:16:46
Postat av: Annagrannen

Det där jävla ordet alltså. Helt klart värt 5 killningar.

Minst.

2010-10-01 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0